Πώς θα απαλλαγούμε γρήγορα από τα κιλά του Πάσχα με 5 τάπερ!

Share:

Όλοι ξέρουμε πως η οργάνωση της κουζίνας μας είναι το Α και το Ω για να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε μια σωστή διατροφή.

Τα τάπερ μπορούν να σταθούν οι καλύτεροι σύμμαχοι για να μπούμε σε πρόγραμμα.

1. Το τάπερ του πρωινού

Για το πρωινό θα χρειαστούμε ένα τάπερ σε μορφή ποτηριού.
Το πρωινό μας πρέπει να είναι πλήρες οπότε μέσα στο ποτήρι βάζουμε μια μερίδα γαλακτοκομικού όπως γάλα/γιαούρτι/κεφιρ
και προσθέτουμε
2 κ.σ. από φυτικές ίνες όπως βρώμη / quinoa/ πίτουρο
1 κ.σ. από καλά λιπαρά όπως κοπανισμένο λιναρόσπορο ή άλλο ξηρό καρπό ή ταχίνι ή φυστικοβούτυρο
και 1 κ.σ. αποξηραμένα φρούτα γεμάτα ενέργεια όπως berries (goji berries raspberries blueberries Κτλ)
Τα αλέθουμε όλα μαζί και το παίρνουμε ακόμα κ στο δρόμο.

2. Το τάπερ του δεκατιανού

Ένα μικρό ταπεράκι 2 θέσεων είναι κατάλληλο για τα δεκατιανά μας
Βάλτε στη μια θέση 7-10 ανάλατους ξηρούς καρπούς και στην άλλη θέση μια μερίδα αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα

3. Το τάπερ του μεσημεριανού και του βραδινού

Εδώ θα χρειαστούμε τάπερ τριών θέσεων. Τα τάπερ αυτά είναι από μόνα τους διαχωρισμένα με την αναλογία της δίαιτας του πιάτου. Σύμφωνα με τη δίαιτα του πιάτου πρέπει να καταναλώνουμε σε κάθε μας γεύμα από όλες τις ομάδες τροφίμων αρκεί να τις καταναλώνουμε με τη σωστή αναλογία. Στην μεγάλη θέση τοποθετούμε σαλάτα και στις άλλες 2 βάζουμε αντίστοιχα πρωτεΐνη και υδατάνθρακα.
Ξεχάστε λοιπόν το ζύγισμα και απλά ακολουθήστε την αναλογία του τάπερ σας. Παράδειγμα μια ημέρας : μαρούλι,τόνο και παξιμάδι ή χόρτα και κοτόπουλο και 1 φέτα πολύσπορο ψωμί ή μπρόκολο και ρύζι και σολομό!


4. Τα τάπερ του απογευματινού

Εδώ θέλουμε ένα απλό μικρό τάπερ που να χωράει μια μερίδα πρωτεΐνης όπως ένα γιαούρτι , 1-2 αυγά , 2-3 φέτες γαλοπούλα, 2 τριγωνάκια τυρί Light κτλ

 

 

Οργανωθείτε λοιπόν και διώξτε μακριά τα περιττά κιλά τρώγοντας υγιεινά,
απλά με 5 τάπερ!!!

 

Εμμανουέλα Φωτεινου

 

From the Blog

Articles to Read Today

Light Γεύματα

Φακοσαλάτα

Ίσως αυτή είναι η πιο ωραία φακοσαλάτα που έχεις φάει! Δες παρακάτω τη συνταγή και δοκίμασε την με τη πρώτη ευκαιρία. Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Σαλάτα με super foods

Σαλάτα ενέργειας με super foods και γεμάτη βιταμινες! Είναι πλήρες γεύμα κατάλληλο για vegans-vegetarians ή για νηστεία.   Υλικά για δυο άτομα: 2 κούπες πράσινη

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s detox water – Spring recipe !

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλές παραλλαγές από detox water όπου κάθε μια από αυτές υπόσχεται αποτοξίνωση σε επιβαρυμένες περιοχές του σώματος μας όπως στο συκώτι μας

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Φρικασέ μανιταριών

Ένα φαγητό πολύ νόστιμο και θρεπτικό που θα σας βοηθήσει να ξεφύγετε από τα κλασικά λαδερά ή χειμωνιάτικα συνοδευτικά από βραστά λαχανικά! Ορίστε η δική

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Τυλιχτό με γύρο μανιταριών

Να άλλη μια ωραία ιδέα για νηστίσιμο healthy τυλιχτό! Κάνουμε το αγαπημένο μας σουβλάκι με γύρο μανιταριών, vegan μαγιονέζα, μουστάρδα, ντομάτα, κρεμμυδάκι και μαϊντανό!  

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s winter detox tea!

Χειμώνας χωρίς τσάι γίνεται; Δεν γίνεται! Έχω μια αδυναμία στα βότανα και μάλιστα σε όσα έχουν πλούσιο άρωμα!   Για το συγκεκριμένο τσάι χρειαστήκαμε τα

Διαβάστε το άρθρο »
Σούπες

Σούπα λαχανικών

Μια σούπα γεμάτη φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά με αντιφλεγμονώδη δράση!     Υλικά: 1 μπρόκολο 4-5 καρότα 1-2 κρεμμύδια 1 πιπεριά 1 πράσο 2 φινόκια

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Κολοκυθόσουπα

Αν αγαπάς την κολοκυθόσουπα ξέρω πως το χειμώνα πρωταγωνιστεί στο τραπέζι σου! Σου έχω συνταγή για να την απογειώσεις!     Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

Χειμωνιάτικο τσάι

Ξέρω πως έχει γεμίσει το Instagram με χριστουγεννιάτικα εδέσματα αλλά χριστουγεννιάτικη μάζωξη χωρίς να σερβίρεις τσαγάκι δεν γίνεται! Αυτό το μείγμα που θα σου προτείνω

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Χουρμαδοτρουφάκια

Θέλεις ένα απολαυστικό και εύκολο σνακ με λίγα υλικά που θα ικανοποιήσουν στο μέγιστο την επιθυμία σου για γλυκό και έχουν πολύ λίγες θερμίδες; Σου

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Γλυκιά κολοκυθόπιτα

Πρώτη απόπειρα για κολοκυθόπιτα! Ξεκίνησα με κάποια δοκιμασμένη συνταγή, δεν αυτοσχεδίασα από το μηδέν όπως συνήθως, επειδή η ζαχαροπλαστική είναι πιο αυστηρή στις αλλαγές και

Διαβάστε το άρθρο »
Βe my guest

Ρωτήσαμε τον ειδικό: ο ρόλος του φαρμακοποιού εν όψει κορωνοϊού

Λόγω των δύσκολων συνθηκών και της έξαρσης των κρουσμάτων γρίπης και κορωνοϊού, μοιραζόμαστε μαζί σας τις πολύτιμες συμβουλές της αγαπημένης μας φαρμακοποιού Ισμήνης Γαλιγαλη:  

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

ΘΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ; ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!

  Εάν είσαι αρχάριος ή αρχάρια και αποφάσισες να τρέξεις στον μαραθώνιο καλό θα είναι να γνωρίζεις κάποια βασικά πράγματα που αφορούν την τελευταία εβδομάδα

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

Τυριά & Περιεκτικότητα σε: Λιπαρά – Νάτριο – Ασβέστιο

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα παρέχουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και αποτελούν μια από τις πλουσιότερες πηγές ασβεστίου για τον οργανισμό. Περιέχουν, επίσης, βιταμίνες όπως: Β2 και

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Οσπριοσαλάτα με ροβίτσα

Αυτό το όσπριο είναι σε πολύ κόσμο άγνωστο! Σε αρκετά χωριά είναι γνωστό εκτός από ροβίτσα και ως ψιλοφάσουλα. Είναι μικρά φασολάκια σε μέγεθος φακής

Διαβάστε το άρθρο »