Γαρίδες στο φούρνο

Share:

Αν αγαπάς τις γαρίδες αυτή τη συνταγή να τη φτιάξεις!

 

Αν έχουμε 1 κιλό καθαρισμενες γαρίδες (κρατάμε το κεφάλι) τις μαρινάρουμε σε:

χυμό από μισό λεμόνι
– 2 κ.σ. ελαιόλαδο
– ξύσμα από λεμόνι
– αλάτι, πιπέρι
– λίγη ρίγανη

Τις αφήνουμε ελάχιστα μέχρι να φτιάξουμε το επόμενο μείγμα.
Στο μούλτι βάζουμε:
– 3 φρυγανιές ολικής
– 1 σκελίδα σκόρδο
– λίγο ξύσμα λεμόνι

Χτυπάμε ελαφρά να πολτοποιηθεί το σκόρδο, ανοίγουμε το μούλτι και προσθέτουμε 1/3 ματσάκι μαϊντανό και 2-3 κ.σ. ελαιόλαδο και ξαναχτυπάμε ελάχιστα.
Ρίχνουνε το μείγμα από το μουλτι μας μέσα στις γαρίδες. Αναδεύουμε καλά και στρώνουμε τις γαρίδες μας σε πυρέξ. Ό,τι περισσέψει από τη μαρινάρα το ρίχνουμε πάνω στις γαρίδες. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για 10-12 λεπτά ακριβώς! Προσοχή μην παραψήσετε τις γαρίδες και σκληρύνουν.
Σερβίρουμε με φρέσκο μαϊντανό!

Ίσως μια από τις καλύτερες εκδοχές της γαρίδας!

From the Blog

Articles to Read Today

Light Γεύματα

Φακοσαλάτα

Ίσως αυτή είναι η πιο ωραία φακοσαλάτα που έχεις φάει! Δες παρακάτω τη συνταγή και δοκίμασε την με τη πρώτη ευκαιρία. Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Σαλάτα με super foods

Σαλάτα ενέργειας με super foods και γεμάτη βιταμινες! Είναι πλήρες γεύμα κατάλληλο για vegans-vegetarians ή για νηστεία.   Υλικά για δυο άτομα: 2 κούπες πράσινη

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s detox water – Spring recipe !

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλές παραλλαγές από detox water όπου κάθε μια από αυτές υπόσχεται αποτοξίνωση σε επιβαρυμένες περιοχές του σώματος μας όπως στο συκώτι μας

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Φρικασέ μανιταριών

Ένα φαγητό πολύ νόστιμο και θρεπτικό που θα σας βοηθήσει να ξεφύγετε από τα κλασικά λαδερά ή χειμωνιάτικα συνοδευτικά από βραστά λαχανικά! Ορίστε η δική

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Τυλιχτό με γύρο μανιταριών

Να άλλη μια ωραία ιδέα για νηστίσιμο healthy τυλιχτό! Κάνουμε το αγαπημένο μας σουβλάκι με γύρο μανιταριών, vegan μαγιονέζα, μουστάρδα, ντομάτα, κρεμμυδάκι και μαϊντανό!  

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s winter detox tea!

Χειμώνας χωρίς τσάι γίνεται; Δεν γίνεται! Έχω μια αδυναμία στα βότανα και μάλιστα σε όσα έχουν πλούσιο άρωμα!   Για το συγκεκριμένο τσάι χρειαστήκαμε τα

Διαβάστε το άρθρο »
Σούπες

Σούπα λαχανικών

Μια σούπα γεμάτη φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά με αντιφλεγμονώδη δράση!     Υλικά: 1 μπρόκολο 4-5 καρότα 1-2 κρεμμύδια 1 πιπεριά 1 πράσο 2 φινόκια

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Κολοκυθόσουπα

Αν αγαπάς την κολοκυθόσουπα ξέρω πως το χειμώνα πρωταγωνιστεί στο τραπέζι σου! Σου έχω συνταγή για να την απογειώσεις!     Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

Χειμωνιάτικο τσάι

Ξέρω πως έχει γεμίσει το Instagram με χριστουγεννιάτικα εδέσματα αλλά χριστουγεννιάτικη μάζωξη χωρίς να σερβίρεις τσαγάκι δεν γίνεται! Αυτό το μείγμα που θα σου προτείνω

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Χουρμαδοτρουφάκια

Θέλεις ένα απολαυστικό και εύκολο σνακ με λίγα υλικά που θα ικανοποιήσουν στο μέγιστο την επιθυμία σου για γλυκό και έχουν πολύ λίγες θερμίδες; Σου

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Γλυκιά κολοκυθόπιτα

Πρώτη απόπειρα για κολοκυθόπιτα! Ξεκίνησα με κάποια δοκιμασμένη συνταγή, δεν αυτοσχεδίασα από το μηδέν όπως συνήθως, επειδή η ζαχαροπλαστική είναι πιο αυστηρή στις αλλαγές και

Διαβάστε το άρθρο »
Βe my guest

Ρωτήσαμε τον ειδικό: ο ρόλος του φαρμακοποιού εν όψει κορωνοϊού

Λόγω των δύσκολων συνθηκών και της έξαρσης των κρουσμάτων γρίπης και κορωνοϊού, μοιραζόμαστε μαζί σας τις πολύτιμες συμβουλές της αγαπημένης μας φαρμακοποιού Ισμήνης Γαλιγαλη:  

Διαβάστε το άρθρο »
Γλυκό

Choco banana smoothie

Αγαπημένο μου πρωινό, απλό, εύκολο και νοστιμότατο!     Υλικά: 1 φλ. γάλα της επιλογής σας (εγώ έβαλα αμυγδάλου) 1 κ.σ. βρώμη 1 μικρή μπανάνα

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Energy Balls

Υλικά: 2 φλ. νιφάδες βρόμης 1 φλ.αμυγδαλοβούτυρο 4 κ.σ μέλι ή αγαύη 1 κ.γ εκχύλισμα βανίλιας 1 κ.σ κακάο 1/2 φλ. σταγόνες σοκολάτας χωρίς ζάχαρη

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΒΙΟΤΙΚΑ: ΟΙ ¨ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ¨ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

Τι είναι: Είναι συστατικά της τροφής που τα συναντάμε καθημερινά και αποτελούν φυσικά ενισχυτικά του ανοσοποιητικού και της υγείας γενικότερα. Ειδικότερα είναι άμεσα συνδεδεμένα με

Διαβάστε το άρθρο »