Μύρισε Φθινόπωρο! Ώρα να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας!

Share:

Αν και ακόμα έξω έχει ζέστη πρέπει να παραδεχτούμε πως η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και όλοι έχουμε αρχίσει να μπαίνουμε σε νέους ρυθμούς. Οι αλλαγές της θερμοκρασίας είναι απότομες , ο συνωστισμός στα λεωφορεία έχει αρχίσει ξανά και τα σχολεία έχουν ανοίξει. Έτσι στα ξαφνικά, νιώθουμε τον πρώτο πονόλαιμο και ο απογευματινός μας φρέντο σιγά σιγά γίνεται ζεστό ρόφημα…Όταν γίνει χαμομήλι, σημαίνει πως έχουμε χάσει την μάχη με τις φθινοπωρινές ιώσεις 🙁

Φέτος λέω να αλλάξουμε το παραπάνω σενάριο! Να φροντίσουμε να θωρακίσουμε το σώμα μας και να σηκώσουμε ασπίδα έναντι στα μικρόβια που όλο και μας περιτριγυρίζουν! Υπάρχουν διατροφικά κόλπα που μας γεμίζουν ενέργεια και τονώνουν το ανοσοποιητικό μας! Πάμε να κάνουμε μια γρήγορη επισκόπηση των συστατικών που δυναμώνουν την άμυνα μας!

 

Βιταµίνη Α

 

Βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα, το βούτυρο, το αυγό, το συκώτι, τα καρότα, τις γλυκοπατάτες, τα βερίκοκα, τις πιπεριές, τις ντομάτες, μαρούλι και πορτοκάλι.

Βιταµίνες Β12, Β6, φυλλικό οξύ

Βρίσκονται στο γάλα, το κρέας, το συκώτι, τους ξηρούς καρπούς, τα δημητριακά, τα κίτρινα φρούτα, στον σολωμό, το μπρόκολο και σε διάφορους σπόρους.

Βιταµίνη C

Καλές πηγές είναι τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια, οι φράουλες, οι πιπεριές, το σπανάκι, το μπρόκολο, οι ντομάτες, τα φασόλια, οι μπανάνες και τα κεράσια.

Βιταµίνη Ε

Πλούσια σε αυτήν είναι το ελαιόλαδο, τα θαλασσινά, η βρώμη, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια, οι πιπεριές, το αβοκάντο, τα κάστανα και οι σπόροι.

Μαγνήσιο

Υπάρχει στα δημητριακά ολικής άλεσης, το σουσάμι, τους ξηρούς καρπούς, τα όσπρια, τα γαλακτοκομικά, τον τόνο, το αβοκάντο, τις μπανάνες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Σελήνιο

Υπάρχει στα κρέατα, τα θαλασσινά, τους ξηρούς καρπούς, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα αυγά, τα μανιτάρια και τους σπόρους.

Σίδηρος

Πλούσιες πηγές είναι το συκώτι, το κρέας, τα αυγά, τα όσπρια, τα θαλασσινά, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τους ξηρούς καρπούς και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Ψευδάργυρος

Υπάρχει στα θαλασσινά, τα ψάρια, τα αυγά, το κρέας(σικώτι), το σπανάκι , τα αμύγδαλα, τα ρεβίθια, το αβοκάντο, τους κολοκυθόσπορους, τη ντομάτα.

ω-3 λιπαρά οξέα

Βρίσκονται κυρίως στα φυτικά έλαια, τα λιπαρά ψάρια και τους ξηρούς καρπούς.

Τι θα λέγατε αν ξέρατε πως με ένα σπιτικό ρόφημα θα είχατε όλα όσα θέλει το σώμα σας για να αντισταθεί σε κάθε ίωση και κάθε μικρόβιο που πάει να διαταράξει την υγεία σας;

Τι θα χρειαστούμε : 

  • 1 αποχυμωτή και μέσα βάζουμε
  • χυμό από κάποιο εσπεριδοειδές όπως 1 πορτοκάλι –λεμόνι- γκρέιπ φρουτ- λάιμ – περγαμόντο για να πάρουμε την πολυπόθητη βιταμίνη C
  • 1 φλ από ρόφημα από πράσινο τσάι, φασκόμηλο και εχινάκεια
  • χυμό από 3 καρότα
  • χυμό από ½ ρόδι
  • χυμό από 1 μήλο
  • μισό κ.γ. μέλι
  • και κανέλλα

Η γεύση είναι πολύ κοντά στον αγαπημένο μας χυμό πορτοκάλι μήλο καρότο αλλά αρκετά πιο ενισχυμένος. Η δοσολογία είναι για δύο άτομα. Ενισχύστε εσάς και την οικογένεια σας και κρατήστε μακριά τα μικρόβια.

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ποτήρι γεμάτο βιταμίνες και αντιοξειδωτικά!

From the Blog

Articles to Read Today

Emma’s diet blog

Emma’s winter detox tea!

Χειμώνας χωρίς τσάι γίνεται; Δεν γίνεται! Έχω μια αδυναμία στα βότανα και μάλιστα σε όσα έχουν πλούσιο άρωμα!   Για το συγκεκριμένο τσάι χρειαστήκαμε τα

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Φακοσαλάτα

Ίσως αυτή είναι η πιο ωραία φακοσαλάτα που έχεις φάει! Δες παρακάτω τη συνταγή και δοκίμασε την με τη πρώτη ευκαιρία. Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Σαλάτα με super foods

Σαλάτα ενέργειας με super foods και γεμάτη βιταμινες! Είναι πλήρες γεύμα κατάλληλο για vegans-vegetarians ή για νηστεία.   Υλικά για δυο άτομα: 2 κούπες πράσινη

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s detox water – Spring recipe !

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλές παραλλαγές από detox water όπου κάθε μια από αυτές υπόσχεται αποτοξίνωση σε επιβαρυμένες περιοχές του σώματος μας όπως στο συκώτι μας

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Φρικασέ μανιταριών

Ένα φαγητό πολύ νόστιμο και θρεπτικό που θα σας βοηθήσει να ξεφύγετε από τα κλασικά λαδερά ή χειμωνιάτικα συνοδευτικά από βραστά λαχανικά! Ορίστε η δική

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Τυλιχτό με γύρο μανιταριών

Να άλλη μια ωραία ιδέα για νηστίσιμο healthy τυλιχτό! Κάνουμε το αγαπημένο μας σουβλάκι με γύρο μανιταριών, vegan μαγιονέζα, μουστάρδα, ντομάτα, κρεμμυδάκι και μαϊντανό!  

Διαβάστε το άρθρο »
Σούπες

Σούπα λαχανικών

Μια σούπα γεμάτη φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά με αντιφλεγμονώδη δράση!     Υλικά: 1 μπρόκολο 4-5 καρότα 1-2 κρεμμύδια 1 πιπεριά 1 πράσο 2 φινόκια

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Κολοκυθόσουπα

Αν αγαπάς την κολοκυθόσουπα ξέρω πως το χειμώνα πρωταγωνιστεί στο τραπέζι σου! Σου έχω συνταγή για να την απογειώσεις!     Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

Χειμωνιάτικο τσάι

Ξέρω πως έχει γεμίσει το Instagram με χριστουγεννιάτικα εδέσματα αλλά χριστουγεννιάτικη μάζωξη χωρίς να σερβίρεις τσαγάκι δεν γίνεται! Αυτό το μείγμα που θα σου προτείνω

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Χουρμαδοτρουφάκια

Θέλεις ένα απολαυστικό και εύκολο σνακ με λίγα υλικά που θα ικανοποιήσουν στο μέγιστο την επιθυμία σου για γλυκό και έχουν πολύ λίγες θερμίδες; Σου

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Γλυκιά κολοκυθόπιτα

Πρώτη απόπειρα για κολοκυθόπιτα! Ξεκίνησα με κάποια δοκιμασμένη συνταγή, δεν αυτοσχεδίασα από το μηδέν όπως συνήθως, επειδή η ζαχαροπλαστική είναι πιο αυστηρή στις αλλαγές και

Διαβάστε το άρθρο »
Βe my guest

Ρωτήσαμε τον ειδικό: ο ρόλος του φαρμακοποιού εν όψει κορωνοϊού

Λόγω των δύσκολων συνθηκών και της έξαρσης των κρουσμάτων γρίπης και κορωνοϊού, μοιραζόμαστε μαζί σας τις πολύτιμες συμβουλές της αγαπημένης μας φαρμακοποιού Ισμήνης Γαλιγαλη:  

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

Τι καφέ να πιω;

Ένα μεγάλο ερώτημα που συναντάμε συχνά είναι το πόσο καφέ πρέπει να πίνουμε! Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA) ανακοίνωσε ότι για

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Ρολάκια μπανάνας

Δίνετε στα παιδιά σας την μπανάνα για το σχολείο και την γυρνάνε πίσω και δυστυχώς σχεδόν λιωμένη; Θέλετε για τα πιτσιρίκια για το δρόμο σε

Διαβάστε το άρθρο »