Συνταγές

Smoothie για ένα υγιές έντερο!

Για να αυξήσεις την κινητικότητα του εντέρου αυτό που χρειάζεσαι είναι ενας καλός συνδυασμός από φυτικές ίνες και προβιοτικά!

 

Για αυτό το smoothie θα χρειαστείς:
1/2 φλ. κεφίρ (εξαιρετική πηγή προβιοτικών)
1 φλ. γάλα καρύδας ή αμυγδάλου
5 κατεψυγμένες φράουλες
5-6 κεράσια
1 κ.σ. βρώμη (για τις φυτικές ίνες)
2 κ.σ. σπόρους chia (έχουν την ικανότητα να 20πλασιάζουν τον όγκο τους δεσμεύοντας υγρασία και βοηθούν ιδιαίτερα στην εξομάλυνση της δυσκοιλιότητας)
1 κ.σ. αλεσμένο λιναρόσπορο (το λινέλαιο που περιέχει είναι και αυτό τρομερός σύμμαχος στην ομαλή λειτουργία του εντέρου)

Φυσικά το smoothie αυτό είναι κατάλληλο για μικρούς και μεγάλους!

Αφήστε μια απάντηση