ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΒΡΑΔΙΝΟ

Share:

Το βραδινό, αποτελεί το τελευταίο γεύμα της ημέρας. Συνήθως είναι αυτό που απολαμβάνουμε περισσότερο γιατί έχουμε την ηρεμία κι άνεση να το καταναλώσουμε καθώς έχουμε αποφορτιστεί από τα άγχη της ημέρας. Η παγίδα όμως που πέφτουμε είναι ότι καθώς έχουμε χαλαρώσει τείνουμε να καταναλώνουμε περισσότερη ποσότητα φαγητού, άρα περισσότερες θερμίδες. Για να δούμε λοιπόν μερικές επιλογές βραδινού χωρίς πολλές θερμίδες, αλλά με πολλά θρεπτικά συστατικά, που είναι ευχάριστα, εύκολα στην προετοιμασία και γευστικά.

  • Ντάκος.Αγαπημένο βραδινό πολλών και πολύ απλό στην παρασκευή. Βάλτε για βάση παξιμάδια, χωρίς όμως να το παρακάνετε στην ποσότητα καθώς ένα παξιμάδι 20γρ ισοδυναμεί με 1 φέτα ψωμί, τρίψτε ντομάτα, και προσθέστε τυρί φέτα, ελαιόλαδο, ρίγανη και μερικές ελιές ή λίγη κάπαρη. Για ακόμα λιγότερες θερμίδες, μπορείτε να αντικαταστήσετε τη φέτα με κάποιο άλλο τυρί χαμηλότερων λιπαρών.
  • Ψητά λαχανικά.Ψήστε στο φούρνο λαχανικά, όπως μελιτζάνες, κολοκυθάκια, μανιτάρια και πιπεριές με λίγο λάδι, βάλτε τους λίγο μπαλσάμικο ξύδι και συνοδεύεστε με 2-3 κριτσίνια ή παξιμαδάκια και τυρί. Πλήρες και χορταστικό βραδινό.
  • Σας περίσσεψε λίγο κοτόπουλο ή κρέας από το μεσημέρι; Φτιάξτε μια ωραία σαλάτα με αυτό.Το μαρούλι έχει την τιμητική του αυτή την εποχή, δώστε γεύση και άρωμα με μυρωδικά, 2-3 λιαστές ντομάτες και λίγο καλαμπόκι, φτιάξτε ένα dressing με βάση το ελαιόλαδο με μπαλσάμικο, 1 κ.γλ. μέλι και μουστάρδα και έχετε μια νόστιμη κοτοσαλάτα.
  • Σπιτική πίτσα.Αποφύγετε να παραγγείλετε πίτσα από έξω και ετοιμάστε μία light εκδοχή στο σπίτι χρησιμοποιώντας την πίτα για σουβλάκι ως ζύμη. Προσθέστε λαχανικά, όπως ντομάτα και πιπεριές, τυρί, ζεστάνετε την πίτσα σας στο φούρνο και θα ξετρελαθούν μικροί και μεγάλοι.
  • Έχετε βαρεθεί και εσείς το τοστ;Ψάξτε εναλλακτικές με διαφορετικό ψωμάκι, όπως τορτίγια ή κυπριακή πίτα, διαφορετικό τυρί, όπως cottage cheese ή φέτα και διαφορετική λιπαρή ύλη, όπως αβοκάντο.
  • Ομελέτα με λαχανικά.Χρησιμοποιώντας αντικολλητικό τηγάνι, η ομελέτα μπορεί να γίνει ένα ιδανικό βραδινό, προσθέτοντας λαχανικά, αντί για αλλαντικά και τυρί.
  • Για τους λάτρεις του γλυκού, δοκιμάστε να ζεστάνετε λίγο γάλα και προσθέστε σε αυτό βρώμη, ξερά φρούτα ή σταφίδες, σπόρους, όπως λιναρόσπορο ή ηλιόσπορο και λίγη κανέλα. Για όσους δεν προτιμούν τη βρώμη, συνοδέψτε το γάλα με φρυγανιές με μαλακή φυτική μαργαρίνη και λίγο μέλι.

From the Blog

Articles to Read Today

Light Γεύματα

Φακοσαλάτα

Ίσως αυτή είναι η πιο ωραία φακοσαλάτα που έχεις φάει! Δες παρακάτω τη συνταγή και δοκίμασε την με τη πρώτη ευκαιρία. Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Σαλάτα με super foods

Σαλάτα ενέργειας με super foods και γεμάτη βιταμινες! Είναι πλήρες γεύμα κατάλληλο για vegans-vegetarians ή για νηστεία.   Υλικά για δυο άτομα: 2 κούπες πράσινη

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s detox water – Spring recipe !

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλές παραλλαγές από detox water όπου κάθε μια από αυτές υπόσχεται αποτοξίνωση σε επιβαρυμένες περιοχές του σώματος μας όπως στο συκώτι μας

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Φρικασέ μανιταριών

Ένα φαγητό πολύ νόστιμο και θρεπτικό που θα σας βοηθήσει να ξεφύγετε από τα κλασικά λαδερά ή χειμωνιάτικα συνοδευτικά από βραστά λαχανικά! Ορίστε η δική

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Τυλιχτό με γύρο μανιταριών

Να άλλη μια ωραία ιδέα για νηστίσιμο healthy τυλιχτό! Κάνουμε το αγαπημένο μας σουβλάκι με γύρο μανιταριών, vegan μαγιονέζα, μουστάρδα, ντομάτα, κρεμμυδάκι και μαϊντανό!  

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s winter detox tea!

Χειμώνας χωρίς τσάι γίνεται; Δεν γίνεται! Έχω μια αδυναμία στα βότανα και μάλιστα σε όσα έχουν πλούσιο άρωμα!   Για το συγκεκριμένο τσάι χρειαστήκαμε τα

Διαβάστε το άρθρο »
Σούπες

Σούπα λαχανικών

Μια σούπα γεμάτη φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά με αντιφλεγμονώδη δράση!     Υλικά: 1 μπρόκολο 4-5 καρότα 1-2 κρεμμύδια 1 πιπεριά 1 πράσο 2 φινόκια

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Κολοκυθόσουπα

Αν αγαπάς την κολοκυθόσουπα ξέρω πως το χειμώνα πρωταγωνιστεί στο τραπέζι σου! Σου έχω συνταγή για να την απογειώσεις!     Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

Χειμωνιάτικο τσάι

Ξέρω πως έχει γεμίσει το Instagram με χριστουγεννιάτικα εδέσματα αλλά χριστουγεννιάτικη μάζωξη χωρίς να σερβίρεις τσαγάκι δεν γίνεται! Αυτό το μείγμα που θα σου προτείνω

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Χουρμαδοτρουφάκια

Θέλεις ένα απολαυστικό και εύκολο σνακ με λίγα υλικά που θα ικανοποιήσουν στο μέγιστο την επιθυμία σου για γλυκό και έχουν πολύ λίγες θερμίδες; Σου

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Γλυκιά κολοκυθόπιτα

Πρώτη απόπειρα για κολοκυθόπιτα! Ξεκίνησα με κάποια δοκιμασμένη συνταγή, δεν αυτοσχεδίασα από το μηδέν όπως συνήθως, επειδή η ζαχαροπλαστική είναι πιο αυστηρή στις αλλαγές και

Διαβάστε το άρθρο »
Βe my guest

Ρωτήσαμε τον ειδικό: ο ρόλος του φαρμακοποιού εν όψει κορωνοϊού

Λόγω των δύσκολων συνθηκών και της έξαρσης των κρουσμάτων γρίπης και κορωνοϊού, μοιραζόμαστε μαζί σας τις πολύτιμες συμβουλές της αγαπημένης μας φαρμακοποιού Ισμήνης Γαλιγαλη:  

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Ταρτάκια χωρίς τύψεις

Μια γευστική και γρήγορη πρόταση για ταρτάκια της τελευταίας στιγμής χωρίς πολλές θερμίδες αλλά πολύ φρουτένια και τραγανά! Συστατικά: 1 ώριμη μπανάνα 1 φλιτζάνι πλιγούρι

Διαβάστε το άρθρο »
Γλυκό

Valentine’s day dinkel pancakes

Happy Valentine’s day με πάνκεϊκ από αλεύρι dinkel, φρούτα, σιρόπι βατόμουρου και σφενδάμου χωρίς ζάχαρη και σταγόνες σοκολάτας!   Υλικά: 3 φλ. αλεύρι ντίνκελ 1,5

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

10 Συμβουλές για να ρυθμίσετε το ζάχαρο σας!

Όπως γνωρίζουμε, υπάρχουν διαφορετικοί τύποι διαβήτη. Είναι σύνηθες δύο διαβητικοί να έχουν τόσο μεγάλες διάφορές, ώστε να καθίσταται αδύνατο να ακολουθήσουν το ίδιο διατροφικό πλάνο

Διαβάστε το άρθρο »