Gourmet Popcorn

Share:

Χειμωνιάζει και το σενάριο σπίτι-καναπές-ταινία-ποπκoρν ολοένα και πρωταγωνιστεί περισσότερο!

Υπάρχουν πολλοί που θεωρούν τα ποπκoρν κάπως βαρετά ή μονότονα και καταφεύγετε σε πιο παχυντικές λιχουδίτσες! Εδώ θα δεις συνταγή πεντανόστιμη για τα ποπκoρν που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανένα άλλο “παράνομο” σνακ!

Συστατικά :
  • 3 ½ κ.σ βιολογικό καλαμπόκι για ποπκορν
  • Βιολογικό Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο σε Σπρέι
  • 1 κ.γ σκόνη σκόρδου
  • 1 κ.γ φρεσκοκομμένο δεντρολίβανο
  • 1 κ.γ διατροφική μαγιά (προαιρετικά)

Οδηγίες παρασκευής :
  1. Ζεσταίνετε μια κατσαρόλα στο μάτι της κουζίνας σε μέτρια θερμοκρασία
  2. Προσθέστε το βιολογικό καλαμπόκι για  ποπ κορν και χαμηλώστε την ένταση της εστίας στο πιο χαμηλό. Βάλτε κατευθείαν το καπάκι! Δεν χρειάζεται να προσθέσουμε ελαιόλαδο.
  3. Ταρακουνήστε την κατσαρόλα κάθε 2-3 λεπτά έτσι ώστε να μην υπάρξουν καμένα ποπ κορν. (Το καλαμπόκι πρέπει να αρχίσει να σκάει μετά από 1 λεπτό περίπου). Το ποπ κορν σας είναι έτοιμο όταν υπάρξουν παύσεις 3 δευτερολέπτων μεταξύ των «ποπ»!
  4. Αφαιρέστε την κατσαρόλα απ’ την εστία και βγάλτε το καπάκι. Μεταφέρετε το ποπ κορν σε ένα μεσαίου μεγέθους μπολ. Στη συνέχεια, ψεκάστε το ελαφρά με το σπρέι ελαιόλαδου. Προσθέστε την σκόνη σκόρδου, το φρεσκοκομμένο δεντρολίβανο, την διατροφική μαγιά και ανακατέψτε.

 

 

 

From the Blog

Articles to Read Today

Light Γεύματα

Φακοσαλάτα

Ίσως αυτή είναι η πιο ωραία φακοσαλάτα που έχεις φάει! Δες παρακάτω τη συνταγή και δοκίμασε την με τη πρώτη ευκαιρία. Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Σαλάτα με super foods

Σαλάτα ενέργειας με super foods και γεμάτη βιταμινες! Είναι πλήρες γεύμα κατάλληλο για vegans-vegetarians ή για νηστεία.   Υλικά για δυο άτομα: 2 κούπες πράσινη

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s detox water – Spring recipe !

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλές παραλλαγές από detox water όπου κάθε μια από αυτές υπόσχεται αποτοξίνωση σε επιβαρυμένες περιοχές του σώματος μας όπως στο συκώτι μας

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Φρικασέ μανιταριών

Ένα φαγητό πολύ νόστιμο και θρεπτικό που θα σας βοηθήσει να ξεφύγετε από τα κλασικά λαδερά ή χειμωνιάτικα συνοδευτικά από βραστά λαχανικά! Ορίστε η δική

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Τυλιχτό με γύρο μανιταριών

Να άλλη μια ωραία ιδέα για νηστίσιμο healthy τυλιχτό! Κάνουμε το αγαπημένο μας σουβλάκι με γύρο μανιταριών, vegan μαγιονέζα, μουστάρδα, ντομάτα, κρεμμυδάκι και μαϊντανό!  

Διαβάστε το άρθρο »
Emma’s diet blog

Emma’s winter detox tea!

Χειμώνας χωρίς τσάι γίνεται; Δεν γίνεται! Έχω μια αδυναμία στα βότανα και μάλιστα σε όσα έχουν πλούσιο άρωμα!   Για το συγκεκριμένο τσάι χρειαστήκαμε τα

Διαβάστε το άρθρο »
Σούπες

Σούπα λαχανικών

Μια σούπα γεμάτη φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά με αντιφλεγμονώδη δράση!     Υλικά: 1 μπρόκολο 4-5 καρότα 1-2 κρεμμύδια 1 πιπεριά 1 πράσο 2 φινόκια

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Κολοκυθόσουπα

Αν αγαπάς την κολοκυθόσουπα ξέρω πως το χειμώνα πρωταγωνιστεί στο τραπέζι σου! Σου έχω συνταγή για να την απογειώσεις!     Υλικά για 6 μερίδες:

Διαβάστε το άρθρο »
Health-Wellness

Χειμωνιάτικο τσάι

Ξέρω πως έχει γεμίσει το Instagram με χριστουγεννιάτικα εδέσματα αλλά χριστουγεννιάτικη μάζωξη χωρίς να σερβίρεις τσαγάκι δεν γίνεται! Αυτό το μείγμα που θα σου προτείνω

Διαβάστε το άρθρο »
Snack

Χουρμαδοτρουφάκια

Θέλεις ένα απολαυστικό και εύκολο σνακ με λίγα υλικά που θα ικανοποιήσουν στο μέγιστο την επιθυμία σου για γλυκό και έχουν πολύ λίγες θερμίδες; Σου

Διαβάστε το άρθρο »
Πλήρη Γεύματα

Γλυκιά κολοκυθόπιτα

Πρώτη απόπειρα για κολοκυθόπιτα! Ξεκίνησα με κάποια δοκιμασμένη συνταγή, δεν αυτοσχεδίασα από το μηδέν όπως συνήθως, επειδή η ζαχαροπλαστική είναι πιο αυστηρή στις αλλαγές και

Διαβάστε το άρθρο »
Βe my guest

Ρωτήσαμε τον ειδικό: ο ρόλος του φαρμακοποιού εν όψει κορωνοϊού

Λόγω των δύσκολων συνθηκών και της έξαρσης των κρουσμάτων γρίπης και κορωνοϊού, μοιραζόμαστε μαζί σας τις πολύτιμες συμβουλές της αγαπημένης μας φαρμακοποιού Ισμήνης Γαλιγαλη:  

Διαβάστε το άρθρο »
Light Γεύματα

Ρεβιθοσαλάτα

Υλικά: 2/3 φλ. ρεβύθια βρασμένα 1 κ.σ κατίκι ή αλειφωτή 2 κ.σ αβοκάντο 5 ντοματίνια 1 κ.γ ξύδι πιπέρι Οδηγίες: Μουλιάζουμε τα ρεβίθια μας για

Διαβάστε το άρθρο »