Αδυνάτισμα,  Συνταγές

Τί θα πιούμε μετά το γυμναστήριο; Μα ασφαλώς Banana Gym Shake!

Μετά την προπόνηση το σώμα σας είναι σε μια κατάσταση «αποδιοργάνωσης» και έχει ανάγκη από ένα σνακ που να το επαναφέρει σε τάξη! Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με το φαγητό πριν και μετά το γυμναστήριο. Καλό θα ήταν λοιπόν μετά την άσκηση να κάνουμε ένα γεύμα που να δίνει στο σώμα μας όλα όσα χρειάζεται! Το συγκεκριμένο ρόφημα είναι και άκρως γευστικό και σας υπόσχομαι δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο!

Τα υλικά που θα χρειαστούμε για 2 άτομα είναι τα εξής:
  • 1 μπανάνα
  • 1 φλ παστεριωμένο ασπράδι αυγού ( πουλιέται στα ψυγεία του super market στα γαλακτοκομικά) εναλλακτικά βάζουμε γάλα
  • 1-2 κ.γ ταχίνι με κακάο
  • 1 πρέζα κανέλα

 

Τρόπος παρασκευής:
  • (Εάν θέλουμε το Banana Gym shake μας παγωμένο, μπορούμε να προσθέσουμε πάγο)
  • Σε ένα μπλέντερ αλέθουμε όλα τα υλικά μέχρι να γίνει ένα ομοιογενές μίγμα.
  • Σερβίρουμε με καλαμάκι. Αν θέλουμε διακοσμούμε το Banana Gym shake μας με φέτες απο μπανάνα και κανέλα !
  • Καλή σας απόλαυση !

 

 

 

 

Γιατί επιλέξαμε αυτά τα υλικά; Πάμε να δούμε τι προσφέρει το καθένα μετά την άσκηση!

Μπανάνα

Μια μέτριου μεγέθους μπανάνα προσφέρει περίπου 110 θερμίδες, 27 γραμμάρια υδατανθράκων, 1,3 γραμμάρια πρωτεΐνης, 3,1 γραμμάρια φυτικών ινών και αξιοσέβαστες ποσότητες βιταμινών Α, Ε, C, B1, B2, B6 καθώς και ιχνοστοιχείων όπως κάλιο, νάτριο, σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, σελήνιο και χαλκό ! Σουκρόζη, φρουκτόζη & γλυκόζη, 3 απλοί υδατάνθρακες σε 1 μόνο φρούτο!!!

Κατανάλωση ενός απλού υδατάνθρακα συνεπάγεται ταχεία απορρόφησή του από το σώμα και άμεση απόδοση ενέργειας – γρήγορη αύξηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα. Το κάλιο (ηλεκτρολύτης) που περιέχεται στη μπανάνα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο τόσο στην πρωτεϊνοσύνθεση, όσο και στη διατήρηση & ανάπτυξη του μυϊκού ιστού. Ακόμη, συμβάλλει στη ρύθμιση των νευρικών ερεθισμάτων και αποτελεί ισχυρό ανταγωνιστή της δράσης του νατρίου.

Παστεριωμένο ασπράδι αυγού

Το ασπράδι του αυγού περιέχει 40 διαφορετικές πρωτεΐνες υψηλής διατροφικής αξίας και πιο εύκολα αφομοιώσιμες από τον ανθρώπινο οργανισμό. Αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των δομικών στοιχείων της άπαχης μυϊκής μάζας. Αυτές οι διαφορετικές πρωτεΐνες βοηθούν σε διάφορες λειτουργίες όπως αναδόμηση των κυτταρικών ιστών, το χτίσιμο των μυών και παροχή ενέργειας και ενίσχυση του ανοσοποιητικού γενικά. Στο ασπράδι δεν περιέχονται καθόλου λιπαρά ή χοληστερόλη.

Ταχίνι

Eίναι ένα φυσικό προϊόν που προέρχεται απο εξαιρετικά επιλεγμένους σπόρους σουσαμιού. Οι σπόροι αυτοί πολτοποιούνται και δημιουργούν μια λιπαρή κρέμα, το γνωστό σε όλους μας ταχίνι. Πρόκειται για έναν διατροφικό θησαυρό καθώς περιέχει πλήθος θρεπτικών συστατικών, πολύτιμων για την ανθρώπινη υγεία. Πιο συγκεκριμένα, είναι πλούσιο σε πρωτεϊνες, βιταμίνες (Ε, Β1, Β2, νιασίνη κ.α., αμινοξέα και υδατάνθρακες. Σπάνια μία και μόνο τροφή καταφέρνει να συνδυάζει όλα αυτά τα συστατικά, που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για τον λόγο αυτό το θεωρούν μια σούπερ-τροφή.

Το ταχίνι είναι πλούσιο σε ασβέστιο καταπολεμώντας έτσι την οστεοπόρωση, κάλιο και ψευδάργυρο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, μαγγάνιο και σελήνιο με έντονη αντιοξειδωτική δράση καθώς καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, χαλκό για την ενίσχυση των αρθρώσεων, σίδηρο για την τόνωση του οργανισμού και την καταπολέμηση της αναιμίας, αμινοξέα που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία νεφρών και συκωτιού καθώς και φώσφορο και μαγνήσιο που καταπολεμούν δραστικά τον πονοκέφαλο ή τις χρόνιες ημικρανίες. Οι υδατάνθρακες που περιέχει, ομαλοποιούν το γαστρεντερικό σύστημα, τα Ω6 λιπαρά του μειώνουν τη χοληστερόλη ενώ και η βιταμίνη Ε που περιέχει, προστατεύει τον οργανισμό από τη γήρανση.

Η κανέλα

Έχει μια ρυθμιστική επίδραση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ταυτόχρονα αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης στον οργανισμό. Μιμείται τη βιολογική δράση της ινσουλίνης και αυξάνει το μεταβολισμό της γλυκόζης. Δεδομένου ότι τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα μπορεί να οδηγήσουν σε αυξημένη αποθήκευση λίπους στο σώμα, η κανέλα βοηθά στην πρόληψη αυτής της αυξημένης αποθήκευσης λίπους και σας δίνει τη δυνατότητα να χάσετε βάρος. Επιπλέον, αυτό επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο η ζάχαρη μεταβολίζεται από το σώμα και εμποδίζει την μετατροπή της μεταβολισμένης ζάχαρης σε λίπος.

Η κανέλα καθυστερεί επίσης το ρυθμό γαστρικής κένωσης, δηλαδή το χρόνο που χρειάζεται η τροφή για να περάσει από το στομάχι, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια πιο αργή απορρόφηση των σακχάρων της τροφής από τον οργανισμό. Επομένως, μπορείτε να αισθάνεστε ικανοποιημένοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο.

Η κανέλα βοηθά επίσης το σώμα να επεξεργαστεί τους υδατάνθρακες πιο αποτελεσματικά το οποίο βοηθά στην απώλεια βάρους. Μελέτες δείχνουν ότι το κοιλιακό λίπος είναι πιο ευαίσθητο στις επιδράσεις της κανέλας από ότι το λίπος σε άλλα μέρη του σώματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *