Αδυνάτισμα,  Υγεια – Ευεξία

Μικρές αλλαγές διατροφής – Μεγάλα αποτελέσματα

Τι θα έλεγες αν αλλάζοντας 5 μικρές καθημερινές συνήθειες κέρδιζες μέχρι και 500 θερμίδες λιγότερες στο ημερήσιο διαιτολόγιο σου; Όπου αυτό σε βάθος χρόνου αυτό θα σήμαινε αυτομάτως μείωση του σωματικού σου βάρους χωρίς να καταβάλεις ιδιαίτερο κόπο; Πάμε να δούμε 5 αλλαγές που μπορούν να φέρουν μεγάλα αποτελέσματα…

 

ΑΛΛΑΓΗ 1η : Μην τρως βλέποντας τηλεόραση!

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, το να τρώμε βλέποντας τηλεόραση, που αποτελεί μια συνήθεια της καθιστικής ζωής, μπορεί να μας κάνει να καταναλώσουμε σχεδόν 300 θερμίδες περισσότερες από αυτές που θα καταναλώναμε αν τρώγαμε κανονικά στο τραπέζι.

ΑΛΛΑΓΗ 2η : Κάνε λιγότερο παχυντική τη σαλάτα σου!

 

Η σαλάτα είναι υγιεινό γεύμα αρκεί να μην προσθέτεις σάλτσες από μαγιονέζα, κρουτόν, καραμελωμένα καρύδια, μπέικον, πολύ αβοκάντο, αποξηραμένα καραμελωμένα φρούτα κτλ. Βάλε ελαιόλαδο γιαούρτι ξύδι και μυρωδικά, θα νοστιμέψουν την σαλάτα σου χωρίς να της προσδίδουν περιττές θερμίδες.

ΑΛΛΑΓΗ 3η : Άλλαξε σερβίτσιο!

Ένα μεγάλο πιάτο το φορτώνουμε ασυναίσθητα περισσότερο και όσο το πιάτο μας έχει ακόμη φαγητό, τείνουμε να το καταναλώνουμε. Προτιμήστε μικρότερα πιάτα, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να φάτε 20-25% λιγότερο, χωρίς να το καταλάβετε!

ΑΛΛΑΓΗ 4η : Μέτρα την ποσότητα στα σνακ σου!

 

Ακόμα και αν τα σνακ είναι υγιεινά όταν βρίσκονται σε μεγάλα μπολ, μας ωθούν να τρώμε ακόμη περισσότερο. Για παράδειγμα οι ξηροί καρποί (που είναι προτιμώμενο σνακ αν είναι άψητοι και ανάλατοι) αν σκεφτείτε ότι 100 γραμμάρια καρύδια ή φουντούκια ξεπερνούν τις 600 θερμίδες, καλό θα ήταν να ασκείτε έλεγχο στο πόσο καταναλώνετε.

ΑΛΛΑΓΗ 5η : Αύξησε τη σωματική σου δραστηριότητα!

Αν θες να χάσεις κιλά αρκεί να κρατήσεις υψηλά τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας σου. Απέφυγε το ασανσέρ και ανέβα με τις σκάλες, για αποστάσεις λιγότερες των 3 χιλιομέτρων μην πάρεις το αυτοκίνητο, κάνε ποδήλατο ακόμα και αν μένεις στο κέντρο της πόλης, πήγαινε για ψώνια με τα πόδια … Όλα αυτά μπορούν να σου προσφέρουν τα πολυπόθητα 200 λεπτά την εβδομάδα άσκησης που είναι ο ελάχιστος προτεινόμενος χρόνος γυμναστικής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *