Συνταγές

After eating… brunch!

Φάγαμε όπως κάθε χρόνο πολύ στο γιορτινό τραπέζι, φαγητό, ποτό αλκοόλ αλλά την επόμενη μέρα έχουμε όρεξη να οργανώσουμε ένα ωραίο brunch, γιατί έχουμε κλίμα γιορτινό και θέλουμε να εκμεταλλευτούμε λίγο ακόμα την άδειά μας. Αλλά πραγματικά νιώθουμε δεν χωράει κάτι άλλο “λάθος” στον οργανισμό μας!

Σας έχουμε την καλύτερη πρόταση για brunch μετά τις γιορτές χωρίς πολλά λιπαρά και περιττές θερμίδες, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πιο famous brunch της πόλης!

Menu:

  1. Φυσικός χυμός από grapefruit. Γιατί grapefruit; Επειδή είναι γεμάτο βιταμίνη C και άλλα αντιοξειδωτικά, κάτι που σίγουρα χρειαζόμαστε μετά το φαγοπότι των εορτών.

ή τσάι από γαϊδουράγκαθο, μέντα και λεμόνι. Το λεμόνι με τη μέντα είναι εξίσου αντιοξειδωτικά αλλά ενισχύονται κι από το γαϊδουράγκαθο που είναι  ο βασιλιάς της αποτοξίνωσης του ήπατος και άρα μπορεί να βοηθήσει το συκωτάκι μας να αποτοξινωθεί από το αλκοόλ και τα λιπαρά των ημερών. Επομένως είναι καλό να το εντάξετε στη ζωή σας ανεξαρτήτως brunch!

      2. Αλμυρή επιλογή:

Αραβική πίτα μεσαία ολικής άλεσης γεμιστή με ομελέτα από ασπράδια, 2 κ.σ. τυρί cottage, σπανάκι είτε φρέσκο είτε σωτέ, μπόλικο πιπέρι και κάποιο μυρωδικό όπως ο δυόσμος.

ή 2 σκανδιναβικές φρυγανιές βρώμης αλλειμένες με ελαφρύ τυρί κρέμα, καπνιστό σολομό, λεμόνι και αγγούρι

      3. Γλυκό: Μπανανοτηγανίτες (light pancakes)

Σε ένα μπολάκι πατάμε με το πιρούνι 1 μικρή μπανάνα με 2-3 κ.σ. βρώμη, 1/2 κ.γ. κανέλα και 2 αυγά. Σερβίρουμε με λίγο μελάκι, κανέλα και καρύδια.

Το μενού σας είναι χορταστικό, πλούσιο σε βιταμίνες, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, ώστε ο οργανισμός να ξεκουραστεί από τα λιπαρά εορταστικά γεύματα!

 

 

Αφήστε μια απάντηση